De reis is begonnen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jeroen - WaarBenJij.nu De reis is begonnen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jeroen - WaarBenJij.nu

De reis is begonnen

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

26 Augustus 2013 | Nederland, Schiphol

Al ruim voor de middag om was stond ik te popelen om te vertrekken. Voor mijn eerste nacht heb ik een hotel geboekt op Schiphol. Klein nadeel: het hotel is pas vanaf 20.00 uur open en ligt achter de douane. Dat betekend dat ik al door de paspoortcontrole heen moet en daarna pas het hotel in kan.
Nog een nadeel de eenpersoonskamer heeft geen ramen!

Ik herinner me dat ik ooit in mijn Londense hotel uitkeek op een blinde muur en ik dit niet vol hield. Gevolg: vakantie afbreken en terug naar huis. Ach, nu gaat het gelukkig maar om een nacht.

Natuurlijk zijn er ook voordelen: het is een mooie kamer, schoon en met een douche. Ook is er televisie en bood de receptioniste aan om me te wekken de volgende ochtend. Nou, door zo'n receptioniste wil iedereen wel gewekt worden!

Kortom de reis is begonnen en goed ook.

  • 27 Augustus 2013 - 09:45

    Riet En Gerda:

    Hi Jeroen!
    Heel veel plezier hoor! We zijn benieuwd!

  • 27 Augustus 2013 - 18:11

    Ans:

    Ja gaat mij toch niet vertellen dat ze jou persoonlijk komt wakkermaken? Volgens mij doen ze dit altijd op verzoek per telefoon. Maar ik kan het mis hebben;-))))

    Goeie reis naar Londen en daar veel plezier.

    Liefs Ans en de jongens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Eens per jaar maak ik een reis naar een stad in Europa. Ik reis alleen en maak gebruik van het openbaar vervoer. Mijn fototoestel gaat mee. Verder alleen het hoogst noodzakelijke. Ik doe verslag van mijn reis via dit medium. In 2013 voor het eerst.

Actief sinds 13 Mei 2013
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 5621

Voorgaande reizen:

16 December 2002 - 19 December 2014

Frankfurt 2014

26 Augustus 2013 - 02 September 2013

Londen 2013

Landen bezocht: