Boodschapjesdag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jeroen - WaarBenJij.nu Boodschapjesdag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jeroen - WaarBenJij.nu

Boodschapjesdag

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

30 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag nog steeds last van mijn voeten. Het lopen gaat, maar niet te lang en niet te veel.
Ik heb dus rustig aan gedaan. Ik had twee opdrachten voor de thuisbijvers op gekregen:
een beeldje voor Ans en een theelepeltje voor Henk en Mira. Verder zocht ik nog iets voor Jacq. Mijn buurvrouw die op mijn post past tijdens mijn afwezigheid. Oxfordstreet leent zich voor veel items en dus ben ik deels geslaagd. Daarna terug naar huis om mijn boodschappen te droppen en even een klein tukje te doen.

Sinds gisteren moet ik namelijk zonder mijn bril doen. Na alle ellende die ik al met het ding gehad heb, brak gister het pootje af. Gelukkig had ik mijn reservebril meegenomen. Daar zie ik wat slechter door en het heeft geen meekleurende glazen. Ik wordt er ook moe van naar mate de dag vorderd.

Na het middagslaapje wilden mijn voeten wel weer even, dus op naar het British Museum. Op de terugweg even boodschappen gedaan in Camden bij de Lidl. Heel aardig personeel en uitermate vriendelijk geprijsde artikelen. Toch moest ik even slikken toen ik na deze boodschap de prijs hoorde: zie de enige foto van vandaag.Zeg nu zelf voor 4 broodjes, 3 appels en 2x 500ml yoghurt. Bij Sainsburys ben ik het dubbele kwijt.

Morgen staat een klim op het programma: Hampstead Heath. Op de heuvel daar heb je een mooi uitzicht over Londen. Hugo tipte me over the Shard. Deze wolkenkrabber is te beklimmen voor de prijs van 30 pond. Ik geloof dat ik liever zoek naar de heuvel in Heampstead Heath, waar bus 24 (de Borismaster) langskomt.

Gelukkig is de temperatuur gezakt vandaag hier in Londen. Er staat een lekker windje en dat blijft tot aan het eind van morgenmiddag.

Ik ga mijn krantje lezen.

  • 30 Augustus 2013 - 17:50

    Ans:

    Je hebt het zo ik merk prima naar de zin, wel jammer van de bril en inderdaad geluk dat jij jouw reserve had meegenomen.
    Jeroen maak het verder goed en pas goed op de voeten.

    Groetjes Ans en de boys

  • 30 Augustus 2013 - 18:14

    Riet:

    Krijg ja dan niet 30 Pond als je die wolkenkrabber beklimt?

Tags: Camden, Lidl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Eens per jaar maak ik een reis naar een stad in Europa. Ik reis alleen en maak gebruik van het openbaar vervoer. Mijn fototoestel gaat mee. Verder alleen het hoogst noodzakelijke. Ik doe verslag van mijn reis via dit medium. In 2013 voor het eerst.

Actief sinds 13 Mei 2013
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 5627

Voorgaande reizen:

16 December 2002 - 19 December 2014

Frankfurt 2014

26 Augustus 2013 - 02 September 2013

Londen 2013

Landen bezocht: